• خانه
  • کسب درآمد از یوتیوب

کسب درآمد از یوتیوب

با توجه به شرایط اقتصادی داشتن درآمد دلاری بهترین راهی است که می‌تواند آینده مالی شما را بسازد. یکی از بهترین راه ها برای درآمد دلاری در ایران استفاده از برنامه یوتیوب YouTube هست.  کسب درآمد از یوتیوب در ایران همچنان بکر بوده و کم کم جایگاه خودش رو پیدا خواهد کرد.

کسب درآمد از یوتیوب

 

سه روش برای کسب درآمد از یوتیوب

1- درآمد از یوتیوب به ازای هر 1000 بازدید:

به طور دقیق نمیتوان گفت دقیقا چند دلار یوتیوب پول می دهد؛ یوتیوب به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید حدودا بین 1 تا 3 دلار به شما پول می دهد. ولی به این موضوع توجه کنید که یوتیوب به بازدید تبلیغ های شما پول می دهد.

 

 

برخی از یوتیوبرها گفته اند که به ازای هر 1000 بازدید ویدیو(تبلیغ) شما، حتی احتمال دارد تا 18 دلار نیز از یک ویدیو درآمد کسب کنید.

نکته مهم:

بیشتر اوقات بازدید کننده های ویدیو برای اینکه تبلیغ پخش نشود چند ثانیه از ویدیو شما را رد می کنند یا از

ابزار های مسدود کردن تبلیغ ها استفاده می کند یا از نسخه یوتیوب premium (یوتیوب رد) استفاده می کند, و در این صورت یوتیوب برای اینگونه بازدید ها به شما مبلغی(پولی)پرداخت نخواهد کرد.

2- درآمد از یوتیوب به ازای هر دنبال کننده (Subscriber):

در موضوع کسب درآمد از یوتیوب بهتر است بدانید که این شبکه اجتماعی به تعداد هر Subscriber(دنبال کننده)

هیچ مبلغی(پولی) را برای شما در نظر نگرفته.

در نتیجه به فکر افزایش تعداد دنبال کننده برای کسب درآمد بیشتر نباشید. البته درست است که یوتیوب برای این موضوع درآمدی در نظر نگرفته است، ولی این موضوع به صورت غیرمستقیم بر روی درآمد شما اثرگذار است.

هرچه تعداد دنبال کننده های شما بیشتر باشد,بازدید ویدیوهای شما بیشتر شده,کامنت ها و لایک ها افزایش پیدا کرده و به دنبال آن افراد بیشتری تبلیغات شما را بازدید می کند. در نتیجه درآمد شما از یوتیوب نیز افزایش پیدا می کرد.

3- درآمد از یوتیوب به تعداد ویدیوها:

تعداد ویدیو بیشتر همانند تعداد Subscriber(دنبال کننده) بیشتر تاثیر غیرمستقیم روی درآمد شما از یوتیوب دارد.

تصور کنید شما به ازای هر 1000 بازدید از یک ویدیو حدود 3 دلار دریافت می کنید حالا تصور کنید اگر بازدید های شما به 1.000.000 برسد درامد شماهم 1000 برابر می شود یعنی 3000 دلار یعنی درآمد شما بیشتر از یک دکتر یا مهندس خبره و باتجربه کسب می کنند. (چیزی فراتر از درآمد یک اینفلوئنسر در اینستاگرام)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.